Bee Sting Rawatan Yang Berkesan dan Semulajadi

Bee Sting Rawatan Yang Berkesan dan Semulajadi

Bee rawatan sengatan boleh menjadi rumit, tetapi ia juga boleh menjadi mudah. Ia hanya bergantung kepada jenis rawatan yang anda cuba.

Jika anda mempunyai yang baik homeopati rumah menetapkan kit, maka anda akan mendapati rawatan anda agak lurus ke hadapan. Dan ia tidak kira jika ia adalah anda, seorang lagi ahli keluarga anda, rakan atau haiwan yang memerlukannya. Anda akan dapat untuk merawat dengan berkesan.

Bukan itu sahaja, tetapi jika anda mempunyai kelemahan untuk sengatan lebah, anda mendapatkan mereka berkali-kali dan mereka seolah-olah menjadi lebih teruk setiap kali, kemudian dengan mengolahnya menggunakan homeopati, mereka akan bertambah baik dari masa ke masa. Sehingga mereka hantu semata-mata tanda-tanda mereka sebelum ini.

Jadi mari kita lihat gambar tipikal sengatan lebah:

sakit itu rasa pedih atau membakar dalam alam semula jadi
laman mula membengkak agak cepat, dengan penampilan yang cerah
bengkak yang ketat, keras
kelegaan boleh di dapati dengan penggunaan sesuatu sejuk, manakala permohonan panas membuat sakit yang lebih teruk
Jika ini adalah gambar anda, maka rawatan sengatan lebah anda akan paling berkesan ditangani oleh penggunaan ubat homeopati Apis.

Apis adalah ubat yang paling biasa untuk sengatan lebah, menyengat tawon, gigitan semut, atau mana-mana gigitan serangga yang mempunyai gambar gejala yang telah dijelaskan.

Gigitan serangga juga boleh menyebabkan kejutan anaphylactic. Ini adalah apabila sistem imun anda dikompromi demikian, anda tidak boleh berurusan dengan serangga menggigit cara orang lain boleh. Bengkak telah kehabisan berkadaran dengan punca.

Dan jika bengkak adalah sekitar tekak anda, yang akan menyebabkan kebimbangan anda tentang pernafasan terhad.

Apis adalah ubat homeopati yang pertama pilihan bagi kejutan anaphylactic. Bukan sahaja ia akan menyelesaikan masalah semasa anda, ia akan membuat episod seterusnya kurang sengit.

Menggunakan Apis ubat homeopati untuk rawatan sengatan lebah anda akan meningkatkan sistem imun anda dan juga pada masalah semasa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar