Perut Sakit dan Great Diri Perubatan

Perut Sakit dan Great Diri Perubatan

Sakit perut datang dalam pelbagai bentuk dan saiz. Sebab-sebab boleh tidak berkesudahan. Sebahagian besar daripada asal penghadaman, seperti keasidan, tetapi tidak semua dengan apa cara sekalipun. Semua mempunyai gejala-gejala yang mungkin umum kepada label keadaan, tetapi semuanya mempunyai gejala yang unik kepada anda.

Topik artikel ini adalah tentang sakit perut yang tidak mempunyai bahawa asal penghadaman. Dan salah satu yang juga mempunyai simptom yang tertentu.

Homeopati tidak berfungsi dengan label penyakit (seperti gastrik atau ulser peptik), tetapi oleh gejala-gejala tertentu anda. Gejala yang unik kepada anda. Setelah anda mempunyai senarai pendek gejala khusus anda, maka anda boleh bekerja mana ubat homeopati mungkin untuk berbuat beberapa baik.

Anda perlu belajar untuk menjadi sedikit detektif, kerana beberapa gejala boleh menjadi begitu halus, melainkan jika anda memburu mereka, mereka berlalu begitu sahaja.

Jadi ubat homeopati ini diperincikan dalam artikel ini mempunyai beberapa gejala yang sangat khusus. Anda perlu berupaya untuk perlawanan anda kepada orang-ubat ini. Anda tidak memerlukan mereka semua, tetapi semua anda perlu berada di dalam gambar ubat.

Jadi mari kita lihat ubat.

Ia dipanggil Arsenicum album. Ia adalah salah satu ubat yang paling berguna dan biasa diberikan kita, kerana ia begitu besar, ia merangkumi banyak penyakit.

Senarai tanda-tanda dan gejala-gejala termasuk:

sakit yang mempunyai perasaan terbakar
sakit perut yang berasa lebih baik selepas minum susu
dahaga yang hebat, tetapi untuk sips kecil kerap
disertai dengan kebimbangan besar
resah, tidak boleh seolah-olah berdiam diri
keinginan untuk syarikat, membenci bersendirian
semua keadaan adalah lebih teruk sekitar tengah malam hingga 2 pagi
cenderung untuk menjadi sangat sejuk, lebih suka untuk menjadi hangat
Sekarang, seperti yang saya katakan, anda tidak perlu semua gejala-gejala untuk Arsenicum untuk bekerja untuk anda. Tetapi jika sakit perut anda kata membakar dalam alam semula jadi, ia membuatkan anda resah terutama di sekitar tengah malam dan anda cemas dengan keadaan itu, maka ubat ini adalah lebih daripada berkemungkinan akan melakukan anda banyak yang baik, dan benar-benar boleh menyelesaikan keadaan sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar