Bee Stings dan Anaphylactic kejutan boleh merosakkan Sebarang Holiday

Bee Stings dan Anaphylactic kejutan boleh merosakkan Sebarang Holiday

Sengatan lebah biasanya seolah-olah berlaku apabila anda berada di luar untuk berkelah atau berkhemah. Di suatu tempat di mana anda sedang berehat dan menikmati damai. Di suatu tempat di mana anda sering tidak mempunyai apa-apa penyelesaian kepada rawatan pertolongan cemas. Tetapi perkara terakhir yang anda mahu lakukan adalah untuk bangun dan pergi untuk mencari bantuan. Yang cenderung untuk menghancurkan mood yang santai anda baru masuk ke.

Tetapi sekali lagi, anda perlu sengatan lebah serius. Selain daripada kesakitan rasa pedih, bengkak, sesak, kemerahan, kemarahan yang jelas gigitan, jika ini adalah santapan pertama anda, maka anda juga perlu mengambil kira kejutan anaphylactic.

Walaupun kejutan anaphylactic tidak adalah perkara biasa, apabila ia berlaku ia membimbangkan. Biasanya leher membengkak, hampir tidak kira di mana gigitan itu. Dengan leher bengkak, anda jelas mempunyai kesukaran bernafas. Ini boleh menjadi sangat membimbangkan dalam kanak-kanak.

Tetapi anda boleh pergi bercuti yang bersedia sepenuhnya untuk hanya majlis seperti itu.

Apis adalah ubat homeopati yang indah untuk mengambil apa-apa sengatan serangga yang kelihatan seperti lebah sengat biasa:

sakit itu rasa pedih atau membakar dalam alam semula jadi
bengkak merah dan merah jambu
bengkak yang ketat dan keras
kelegaan berpengalaman dengan aplikasi sejuk, sedangkan panas menjadikan sakit yang lebih teruk
Apis adalah nombor satu ubat homeopati untuk kejutan anaphylactic dari apa-apa sebab, kerana gambar yang kelihatan yang sama - bengkak di tekak, sakit.

Apis berkesan akan berurusan dengan majoriti situasi ini. Tidak semua, tetapi yang paling. Dos akan setiap pasangan jika minit sehingga pelepasan mula berlaku. Jika anda mendapat tiada kelegaan selepas kira-kira enam dos, maka ia bukan ubat yang betul untuk anda.

Apis ditemui di rumah menetapkan kit paling homeopati. Bersedia untuk mereka sengatan lebah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar