Bronkitis Dengan suara ketuk-ketuk Batuk

Bronkitis Dengan suara ketuk-ketuk Batuk

Bronkitis adalah radang bronkus, yang terletak di paru-paru anda dan kadang-kadang dalam trakea, salur udara menyampaikan udara dari hidung ke paru-paru anda. Mana-mana keradangan pada paru-paru anda akan menyebabkan kesukaran bernafas tanpa mengira punca, yang boleh menjadi banyak dan pelbagai.

Anda mungkin berasa sesak dan mungkin mempunyai banyak penyakit selesema. Bronkitis boleh berbeza-beza dalam bentuk daripada kecederaan akut ringan, kepada kronik penuh sesak nafas dan masalah yang serius. Walaupun ia tidak bijak untuk sesiapa sahaja yang tidak terlatih untuk merawat sebarang masalah pernafasan yang serius, anda boleh merawat diri anda untuk bentuk-bentuk yang sederhana, untuk jenis berulang dan sebagai tambahan kepada rawatan biasa.

Artikel ini adalah tentang batuk yg mempesonakan yang seolah-olah datang dari tekak atau jauh di dalam dada anda. Batuk yg mempesonakan bermakna anda mempunyai banyak penyakit selesema. Anda berasa sesak. Selalunya anda tidak dapat mengeluarkan mukus walaupun anda mahu dan cuba benar-benar sukar untuk. Ia hanya tidak akan datang. Untuk sebarang batuk yang sesuai dengan gambar ini, homeopati tartaricum perubatan Antimonium (tart Ant untuk pendek) boleh menjadi send tuhan.

Kerap jenis batuk lembap datang pada keterlaluan kehidupan. New-anak damit boleh memilikinya. Warga tua akan mengalami masalah ini, jadi ia sering dirujuk sebagai mainan mati.

Musim sejuk adalah masa yang tidak baik, dengan batuk dan kesesakan berulang beberapa kali. Sistem imun anda tidak dapat mengangkat bahu ini di luar. Mereka yang akan mendapat manfaat daripada Ant tart boleh, tetapi tidak semestinya, dalam keadaan lemah. Mereka boleh tidur semasa patut batuk.

Salah satu daripada rakan-rakan saya memberikannya kepada bapanya, kerana dia kelihatan datang ke akhir hayatnya. Beliau. Dan dia bersedia untuk pergi, jadi dia tidak menghargai kejayaan usaha beliau untuk membawa dia kembali.

Jadi jika anda mempunyai batuk lembap dan suara ketuk-ketuk, yang tidak membawa mukus bagaimanapun keras anda cuba, anda seolah-olah mendapat lebih dalam musim sejuk, dan anda berasa lebih baik dalam keadaan duduk, maka Ant tart mungkin akan melakukan anda banyak yang baik. Label penyakit, daripada mengatakan bronkitis, tidak menunjukkan penggunaan ini berkesan ubat ini. Apa yang penting ialah gejala yang unik. Jadi jika anda mempunyai bronkitis, tetapi gejala gambar di atas tidak sesuai dengan anda, Ant tart tidak akan melakukan apa-apa yang baik sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar