Rawatan Jangkitan Yis holistik

Rawatan Jangkitan Yis holistik

Terdapat ramai wanita mencari untuk mencari penawar semula jadi untuk jangkitan yis mereka yang benar-benar akan menyampaikan keputusan. Mereka mahu dapat menyembuhkan jangkitan untuk hidup, bukan hanya merawat gejala pada masa itu.

Wanita boleh menghabiskan beratus-ratus dolar untuk rawatan yang masih tidak menyembuhkan jangkitan mereka, semata-mata kerana ubat-ubatan dan rawatan mereka telah memilih tidak sampai ke bahagian bawah punca jangkitan.

Menyembuhkan jangkitan yis secara semula jadi yang kelihatan sebagai jalan yang paling berkesan dan cekap untuk mengambil. Satu-satunya kesukaran terletak dalam memilih kaedah semula jadi yang akan bekerja terbaik untuk anda.

Kebanyakan penawar jangkitan yis semulajadi berkisar 3 perkara.

Diet - mengikuti diet yang waras boleh kebuluran jangkitan daripada membangunkan lagi, kerana mereka makan di luar apa yang anda makan. Pilihan makanan yang akan membolehkan jangkitan berkembang termasuk gula, bahan-bahan tiruan dan makanan ditapis. Membuat pilihan makanan yang bijak akan memastikan tubuh anda sihat dan lebih mampu untuk menangani apa-apa jenis jangkitan.

Probiotik - adalah jenis baik bakteria yang boleh wujud dalam badan dan melawan jangkitan. Sistem imun anda boleh mendapat manfaat yang sangat besar dari probiotik ini dan boleh membantu untuk memusnahkan jangkitan buruk seperti yis. Ramai yang memuji ini sebagai salah satu keperluan yang paling penting untuk menghapuskan jenis jangkitan dengan menggunakan kaedah semula jadi.

Anti-fungals - terdapat banyak anti-fungals yang amat berkesan dalam menyingkirkan jangkitan ini cepat. Terdapat pelbagai herba yang boleh membantu dalam rawatan semula jadi anda seperti:

o Oregano

o daun zaitun

o Garlic

Ini juga akan membantu sistem imun anda untuk menjadi lebih kuat dan bekerja dengan lebih cekap.

A kecacatan dalam kaedah ini telah bagaimanapun diperhatikan, kerana ia muncul semua ini merawat punca sebenar jangkitan yis. Satu contoh yang boleh kita membandingkannya dengan adalah selesema. Anda mungkin telah ditangkap selesema kerana anda menghabiskan sepanjang hari dalam hujan. Selepas anda menggunakan ubat-ubatan atau ubat semula jadi untuk merawat selesema, anda kemudian keluar dalam hujan lagi. Rawatan yang telah anda gunakan adalah sia-sia jika anda terus mendedahkan diri anda kepada apa yang menyebabkan ia di tempat pertama. Logik yang sama boleh digunakan untuk jangkitan yis.

Kita perlu melihat apa yang menyebabkan jangkitan pertama, sebelum kita akan tahu bagaimana untuk menangani dengan betul. Anda mesti merawat punca ini jika anda adalah untuk menghilangkan jenis jangkitan pada masa akan datang. Terdapat sebab-sebab beberapa untuk jangkitan ini dan dua daripada ini dipercayai menjadi parasit dan ketoksikan.

Ia adalah penting untuk menjalankan penyelidikan anda sendiri untuk mencari punca sebenar, bukan hanya mencari rawatan yang akan berkuat kuasa pada hari pertama dan tidak akan datang.

Terdapat yis semula jadi penawar jangkitan luar sana, jadi mencari satu yang akan sesuai untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar