Kuasa Elderberry Lozenges - Belajar Bagaimana ia dapat Penyembuhan Gejala Selsema

Kuasa Elderberry Lozenges - Belajar Bagaimana ia dapat Penyembuhan Gejala Selsema

Musim sejuk dan selesema datang setiap tahun dan setiap tahun dan beratus-ratus ribu orang mati akibat selesema di seluruh dunia. Dengan kenaikan penyakit H1N1, ada kebimbangan di seluruh dunia yang ia boleh menjadi wabak yang akan datang. Walaupun individu yang sihat jarang mati akibat gejala selesema menyeksakan sakit kepala, sakit otot, masalah pernafasan dan demam, kerja dan sekolah yang terlepas, keluarga dan rakan-rakan perlu dielakkan, dan minggu dihabiskan di atas katil adalah sengsara. Penyelidikan baru menunjukkan bahawa virus selesema boleh disekat dan tempoh dan intensiti simptom selesema boleh dipotong daripada enam hari kepada hanya dua dengan penggunaan lozenges elderberry.

Setelah dijangkiti, intensiti dan tempoh gejala selesema boleh dikurangkan dengan tinggal terhidrat, hangat dan berehat, dan menggunakan lozenges elderberry untuk meningkatkan sistem imun dan mengurangkan rasa sakit dan demam. Kajian saintifik menunjukkan bahawa penerima lozenges elderberry sering sakit kepala dan demam percuma dalam tempoh 24 jam, manakala penerima plasebo rasa lebih teruk daripada sebelum ini.

Bukti Tentang Elderberry Lozenges Adakah Dalam

Wabak virus selesema semasa mempunyai individu dan pemimpin negara mencari ubat H1N1. Walaupun tidak ada ubat yang diketahui untuk selesema, ekstrak elderberry telah terbukti sebagai salah satu ubat H1N1 paling berkesan. Lozenges Elderberry mencegah influenza dengan melampirkan, atau mengikat, virus influenza, rending ia tidak berupaya untuk melampirkan kepada sel tuan rumah, dengan itu menghalang jangkitan. Lozenges Elderberry juga mengandungi flavonoid, yang merupakan antioksidan yang merangsang sistem imun, dan juga agen anti-radang yang mengurangkan rasa sakit dan demam.

The Online Jurnal Farmakologi dan farmakokinetik (Jilid 5: 32-43, 2009), penemuan baru-baru ini yang diterbitkan saintifik yang menunjukkan lozenges elderberry dapat menghalang virus selesema dan menyebabkan pengurangan ketara dalam gejala selesema berbanding dengan kumpulan kawalan diberikan plasebo. Kajian penyelidikan double-blind menunjukkan keberkesanan lozenges elderberry apabila dua populasi mengalami gejala seperti selesema berbanding. Kedua-dua kumpulan memulakan kajian dengan simptom seperti selesema sama pada awal kajian tetapi, dalam tempoh 24 jam, terdapat peningkatan yang ketara dalam kumpulan ekstrak elderberry, manakala gejala kumpulan plasebo yang menjadi lebih teruk.

Mendapatkan Sakit tidak dapat dielakkan

Walaupun ia adalah benar bahawa kanak-kanak perlu didedahkan dengan pelbagai kuman untuk merangsang sistem pertahanan imun mereka, ia tidak perlu bahawa anda dijangkiti dengan virus influenza selepas terdedah. Terdapat banyak langkah-langkah pencegahan yang boleh diambil untuk mengurangkan risiko jangkitan. Pertama sekali ialah kerap membasuh tangan dengan sabun dan air. Pembersih tangan juga berkesan.

Menjauhkan diri daripada orang yang mempunyai simptom seperti selesema dan membasmi rumah anda, kereta dan tempat kerja. Gunakan kain lap alkohol pada telinga anda untuk membunuh virus yang anda mungkin telah dijangkiti melalui udara atau dengan menyentuh diri anda dengan jari yang tercemar. Ia memang satu idea yang baik untuk menjaga tangan anda daripada muka anda sama sekali semasa musim sejuk dan selesema, melainkan jika anda baru sahaja membasuh mereka. Dengan cara yang sama, mengelakkan makan makanan mentah yang tidak dibasuh dengan sabun dan air. Oleh kerana virus boleh terus hidup selama berjam-jam di permukaan, ia adalah penting bahawa anda sedar apa yang anda menyentuh. Lozenges Elderberry boleh digunakan untuk meningkatkan sistem imun anda dan membina pertahanan yang kuat terhadap penyakit, dengan cara yang sama bahawa ekstrak elderberry telah digunakan sejarah untuk merawat dan mencegah penyakit.

Sejarah Of Elderberry

Elderberry adalah pokok renek buah-bearing dijumpai di dalam zon sederhana di seluruh dunia dan ia telah digunakan untuk makanan, minuman dan perubatan selama berabad-abad banyak. Dalam elixirs elderberry awal 1900 telah diberikan kepada kanak-kanak sekolah yang berumur untuk mencegah penyakit. The polifenolik dan fenolik sebatian kini dikenali boleh didapati dalam buah-buahan elderberry adalah antioksidan yang membantu untuk meningkatkan sistem imun.

Teknologi dan penyelidikan saintifik kemudahan Hari Ini sahaja telah membuktikan apa yang telah dikenali selama berabad-abad dalam budaya tradisional: Ekstrak elderberry adalah langkah pencegahan yang berkesan terhadap selesema dan merupakan salah satu yang paling selamat dan paling berkesan ubat H1N1 untuk mengurangkan gejala selesema dan jangka masa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar